prematurförbundet

prematurförbundet

måndag 5 maj 2014

Äntligen tillbaka!

Ikväll är det äntligen dags för mig att klättra igen efter att ha varit sjuk 1 hel lång vecka! Är man såhär laddad som jag är så kan det itne gå annat än bra!


Blev idag uppringd av en journalist på tidningen "Allas". De vill göra ett repotage om Kilimanjaro-bestigningen efter resan, dvs i augusti! Roligt hur uppmärksammat detta blivit, inget jag hade räknat med! Det innebär att jag kommer ha insamlingen öppen till och med september, så vi har tid på oss att tillsammans få ihop de 20.000 kronor jag satt upp som mål! Hittills har vi fått ihop 7000 kr!





Idag har vi dessutom fått hem flaggorna vi hade beställt. En svensk, en grekisk och en bengalisk! Dessa ska vi på något smidigt sätt försöka sy ihop till en flagga som vi ska ta med oss till toppen av Kilimanjaro! Det och såklart ett par prematursockor!


Skänk gärna en liten slant till insamlingen som OAVKORTAT går till Svenska Prematurförbundet och Stiftelsen Tummeliten!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar