prematurförbundet

prematurförbundet

tisdag 27 maj 2014

Island och snabba brillor!

Imorgon åker vi till Island 5 dagar för att fira Johans 30-årsdag. Överraskningspresent från mig som inte längre är en överraskning! Men han vet inte vad vi ska göra där, men jag kan säga såhär: dunjackan, underställ, regnställ, vandringskängor, badkläder och  alpinismsolglasögon är nedpackat. Island är ett drömresmål för oss båda med sin superhäftiga natur, så det ska bli riktigt spännande att äntligen få åka dit!








Det tog mig några veckor att gå tillbaka till butiken och köpa dessa. Behövde ställa in mig på det mentalt, för de är de snabbaste brillorna jag någonsin sett. Men om det är vad som krävs för att springa upp på Kilimanjaro så är det värt det! Det är Julbos Explorer med categori 2 till 4 glas. Jag kommer iallafall inte bli snöblind!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar