prematurförbundet

prematurförbundet

söndag 13 april 2014

Helgnöje = laga soppa på en spik

1 dygn i vildmarken och JA vi ska fortfarande gifta oss efter detta! 

Såhär såg vi ut när vi vaknade imorse:
 
BÖÖH! Godmorgon skogen

HJÄLP!? tänker ni säkert då. Varför ser dem så läskiga ut?? 
Jo, vi spenderade vår lördag till söndag i vildmarken! 

Och ja, vad ska man säga: tält-sophia behöver härdas! Hade riktigt svårt att sova i tältet, kallt, fuktigt och va rädd för att någon skulle komma och mörda mig. När jag kom hem så tog jag en lång dusch och kände mig efter 1 dygn i skogen jätteskitig. 
Det väckte såklart tanken: hur kommer duschen efter 7 dagar på ett dammigt KIlimanjaro kännas? 


Vi gick......





Vi byggde hus och kök!



Vi lagade middag, tortillini och bakade bröd! Till frukost blev det scrambled eggs, havregrynsgröt och varm chocklad!



Så fin, men kall kväll!


Vår nya solcellsladdare som Johan är så glad över!Den ska absolut med till Kilimanjaro!

Nästa gång ska vi vandra en del av Sörmlandsleden och sova ute flera nätter. 

Låt det inte regna då också!!


Avslutningsvis vill jag tacka Elina Lundberg på Södermalmsnytt för den fina artikeln igår, och ER för den fina responsen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar