prematurförbundet

prematurförbundet

tisdag 18 mars 2014

Fantastiska ni!

Hade aldrig kunnat drömma om vilket engagemang detta väckt!
896 personer har tittat in på bloggen på knappa 2 dygn!
Nu har även insamlingen börjat komma igång!

Fortsätter det såhär så kommer jag kanske bli nya Blondinbella eller Kenza och få vara med i nästa säsong av Let's Dance?! ;)

Vad tror ni?



Idag var det springpremiär för mig. Och för er som inte vet det så är springa det värsta jag vet. Jag hatar det eftersom jag är så dålig på det! Folk tror mig inte när jag säger det, men jag lovar er! Försökte springa intervall... Och det gick precis så dåligt som jag hade fasat. Får snabbt hög puls,ont i bröstet (speciellt nu när det är så kallt) och ont i huvudet.

Så, ni som kan springa mer än till bussen: ge mig tips!! Jag tycks än så länge bara kunna springa mellan kuvöser. 

Glad, taggad och hoppfull innan "loppet"



Gråtfärdig, vinglig och blek efter.... 


Imorgon kan jag förhoppningsvis avslöja vem som har spräckt nollan!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar