prematurförbundet

prematurförbundet

lördag 29 mars 2014

Go-girl!

Idag har vi storshoppat det sista inför bestigningen! Täckkbyxor till mig, dunshorts (rekommenderas till alla! Skönaste plagget jag haft på mig), camelback, sovsäckaliner, termos som gör att vattnet inte fryser, stavar (trodde aldrig jag skulle börja gå med stavar..!!), och sista men inte minst: en go-girl! Det år alltså en liten anordning som gör att tjejer kan stå och kissa! Tror den kan komma att bli min räddning på kilimanjaro:) 


Nu ska vi ut och vandra och träna backe i Hammarbybacken! Inviga stavarna som ett par riktiga hurtbullar. 

Det är lördag, sol, löningshelg och vi tjejer kan stå upp och kissa

gör en god gärning och skänk en liten slant till alla barn och föräldrar som inte kan njuta ar den här fina dagen! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar